Har du spørsmål om medlemskap?

Send en forespørsel her, vil vi fortelle deg mer om vårt medlemskap!

 

 

Hvorfor velge PULS?

Nøkkelkort

Fra kl 06.00 til kl 22.00 alle dager i hele uka.
I tillegg er resepsjonen bemannet på egne tider.

Engasjerte og motiverende medarbeidere

Vi står klare for å hjelpe deg i gang med trening eller hjelpe deg videre.
Sjekk ut når det er veiledere tilgjengelig i treningsal eller ta en prat med instruktøren hvis du lurer på noe angående trening.

Bred faglig kompetanse

Tilknyttet Puls har vi fysioterapeut, personlig trenere og kostholdsveiledere. Vår kunnskap er din trygghet.

Godt miljø

Det er viktig for oss å skape et inkluderende, sosialt og godt treningsmiljø. Vår treningsal er tilrettelagt for å gi deg en god treningsøkt uansett treningserfaring.
Og når treningsøkta og den gode samvittigheten er på plass, kan du gjerne stoppe opp og ta deg en liten pause i vår koselige resepsjon.

Bredt gruppetreningstilbud

Vi har en rekke gruppetrenings alternativer, alt for at det skal passe deg så godt som mulig, og hjelpe deg å nå dine mål med treningen. Våre instruktører stadig får opplæring for å alltid levere den beste treningen for deg.

Online booking

Du kan booke deg inn på gruppetimer inntil 4 dager i forvegen. Det gjør du via våre nettsider eller på terminalen i resepsjonen.

 

Max VO2-test

Direkte testing av maksimalt oksygen opptak. Ut i fra resultatet kan vi gi deg svar på ditt kondisjonsnivå og anbefale deg treningsprogram videre.

Personlig trener

En personlig trener vektlegger å lære deg riktig teknikk, tilrettelegger riktig intensitet og skreddersyr din trening for at du skal nå dine mål. Trening med personlig trener er en god investering for deg som ønsker å oppnå resultater med treningen.

 Gratis parkering!

UKAS OPPSKRIFT

Vi på PULS ønsker å motivere og inspirere på flere måter enn bare trening. Trening og helse henger sammen med mange andre faktorer, som blant annet kosthold. I tida fremover vil vi legge ut «ukas oppskrift» på her på vår hjemmeside hver mandag, med enkle, sunne og varierende oppskrifter. 

SE OPPSKRIFT

OM PULS

Drømmen gikk i oppfyllelse i desember 2010 da vi endelig kunne åpne dørene og presentere vårt flotte treningssenter, designet akkurat slik vi ønsket – designet fra hjertet! Et senter med store lokaler, lyse farger, spennende utvalg av gruppetimer, en velutstyrt apparatpark og frivekts avdeling, romslige garderober, gratis parkering, en knall god atmosfære, et ansatt-team med høy faglig kompetanse og et herlig engasjement for trening –TEAM PULS Kongsvinger!

Vi er et senter for absolutt ALLE, helt uavhengig av treningsbakgrunn, alder, fysisk form og målsetting. Vi har et stort ønske om å hjelpe deg med å nå dine personlige mål og vi ønsker at DU virkelig skal trives på trening hos oss! Vårt mål er å skape et herlig treningsmiljø i fellesskap med våre medlemmer. Vårt største ønske er å hjelpe DEG med det vi virkelig brenner for – fysisk aktivitet og kosthold for et sunnere og sprekere LIV!

August 2014 ble det ny ledelse hos oss på PULS Kongsvinger og med ny ledelse følger det nye mål! Vi ønsker å gi våre medlemmer et best mulig tilbud både da det gjelder trening og tilgjengelighet. Medlemmene våre vil få mer økt tilgang på kunnskap innen trening og kosthold via PT og temakvelder. Vi har gitt gruppetimeplanen et skikkelig løft både på utvalg og antall timer, høst timeplanen har rundt 40 gruppetimer hver uke! Det blir mer fokus på fellesskap, det å være i aktivitet sammen med andre gir økt treningsglede. Vi har utrolig mange spennende aktiviteter på planen og gleder oss til å dele tiden fremover med deg! Vi ses på trening!

 

KOM I GANG

PULS Flisa

Tel. 62 95 69 00
Adresse Idrettsvegen 24. 2270 Flisa

PULS Kongsvinger

Tel. 62 81 90 50
Adresse. Industriveien 59, 2212 Kongsvinger

Vi jobber for et rent treningsmiljøi samarbeid med Rent Senter, Antidoping Norge 

FACEBOOK

Kongsvinger

Det er fortsatt plasser igjen! 🏃‍♀️😁 ... See MoreSee Less

Det er fortsatt plasser igjen! 🏃‍♀️😁

Styrketrening for løpere!?Viste du at 50% av alle idrettsskader kan forebygges? Dette gjelder også løpsrelaterte skader. Derfor er Puls Kongsvinger stolte av å kunne tilby «Styrketrening for løpere» vinteren 2020. Vår dyktige fysioterapeut Hanne Lund vil lede timene som vil foregå én time i uke. Timene vil inneholde øvelser for å øke styrke og koordinering av ankler, knær og hofter – som vil kunne forbedre løpssteget vårt og holde oss skadefri. Treningen passer for alle, uansett treningsbakgrunn eller løpserfaring. Oppstart: uke 5, Torsdag 30.01.2020Tidspunkt: Torsdager kl. 16:15-17:15Varighet: 6 ukerAntall plasser: 12Pris: 600,- for Puls-medlemmer, 900,- for ikke-medlemmer. For spørsmål og påmelding, ta kontakt med Hanne ved å sende mail til lundfysio@gmail.com ... See MoreSee Less

Styrketrening for løpere!?
Viste du at 50% av alle idrettsskader kan forebygges? Dette gjelder også løpsrelaterte skader. Derfor er Puls Kongsvinger stolte av å kunne tilby «Styrketrening for løpere» vinteren 2020. 

Vår dyktige fysioterapeut Hanne Lund vil lede timene som vil foregå én time i uke. Timene vil inneholde øvelser for å øke styrke og koordinering av ankler, knær og hofter – som vil kunne forbedre løpssteget vårt og holde oss skadefri. Treningen passer for alle, uansett treningsbakgrunn eller løpserfaring. 

Oppstart: uke 5, Torsdag 30.01.2020
Tidspunkt: Torsdager kl. 16:15-17:15
Varighet: 6 uker
Antall plasser: 12
Pris: 600,- for Puls-medlemmer, 900,- for ikke-medlemmer. 

For spørsmål og påmelding, ta kontakt med Hanne ved å sende mail til lundfysio@gmail.com

 

Comment on Facebook

Så var det det å ta mer penger fra kunder da. Jeg syns det er en uting. Virkelig.

Load more

Flisa

6 februar kjører vi gruppetime maraton! 😀 ... See MoreSee Less

6 februar kjører vi gruppetime maraton! :D

Ønsker du en helseprofil-test? Med vårt topp moderne måleutstyr kan vi gjøre avanserte tester som måler fysisk alder og form. Ut i fra dette kan vi skreddersy treningsopplegg som hjelper den enkelte til å komme i bedre form. Trening og eliminering av belastningsskader er en viktig faktor for god folkehelse.Hvorfor ta en sånn test?Biologisk alder er tenkt å fortelle hvor gammel kroppen din egentlig er i forhold til hvor gammel du faktisk er i antall år.Biologisk alder sier mer om helsa enn kronologisk alder, og førstnevnte kan trenes ned. Kondisen din, kan si mye om risikoen for sykdom og tidlig død. Kondisjonen er bedre egnet til å forutse tidlig død, enn risikofaktorer som røyking og livsstilssykdommer. Kondisjonsnivået ditt gir en slags statusrapport på kroppen til enhver tid. Dette gjelder også for de som har etablerte livsstilsykdommer, som overvekt, diabetes type 2, og blant de som røyker. Kondis er ikke bare et tall. Det sier noe om hvor godt lungene dine virker, hvor sterkt hjertet er, hvor gode blodårene er til å transportere blod, hvor gode musklene er til å ta imot og bruke oksygen og næring som transporteres til dem i blodet, og hvor gode musklene er til å omsette dette til arbeid. Den gode nyheten er at du kan trene deg yngre. Alt dette betyr selvsagt ikke at vi kan trene oss til evig liv eller at to med samme biologiske alder har like mange år igjen til tross for en 30 års aldersforskjell. Men det betyr at du kan «trene ned» risikoen for tidlig død.For mer info, eller om du ønsker en test, send en e-post til: post@pulsflisa.no.Ledige timer onsdag, torsdag og fredag til uka 🙂 ... See MoreSee Less

Ønsker du en helseprofil-test? 
Med vårt topp moderne måleutstyr kan vi gjøre avanserte tester som måler fysisk alder og form. Ut i fra dette kan vi skreddersy treningsopplegg som hjelper den enkelte til å komme i bedre form. Trening og eliminering av belastningsskader er en viktig faktor for god folkehelse.

Hvorfor ta en sånn test?
Biologisk alder er tenkt å fortelle hvor gammel kroppen din egentlig er i forhold til hvor gammel du faktisk er i antall år.
Biologisk alder sier mer om helsa enn kronologisk alder, og førstnevnte kan trenes ned. 
Kondisen din, kan si mye om risikoen for sykdom og tidlig død. Kondisjonen er bedre egnet til å forutse tidlig død, enn risikofaktorer som røyking og livsstilssykdommer. 
Kondisjonsnivået ditt gir en slags statusrapport på kroppen til enhver tid. Dette gjelder også for de som har etablerte livsstilsykdommer, som overvekt, diabetes type 2, og blant de som røyker. 
Kondis er ikke bare et tall. Det sier noe om hvor godt lungene dine virker, hvor sterkt hjertet er, hvor gode blodårene er til å transportere blod, hvor gode musklene er til å ta imot og bruke oksygen og næring som transporteres til dem i blodet, og hvor gode musklene er til å omsette dette til arbeid. 
Den gode nyheten er at du kan trene deg yngre. 
Alt dette betyr selvsagt ikke at vi kan trene oss til evig liv eller at to med samme biologiske alder har like mange år igjen til tross for en 30 års aldersforskjell. Men det betyr at du kan «trene ned» risikoen for tidlig død.

For mer info, eller om du ønsker en test, send en e-post til: post@pulsflisa.no.
Ledige timer onsdag, torsdag og fredag til uka :)

Klar for å være med Mona på aerobic/styrke i morra kl.10?PERFEKT start på helga 🙂 ... See MoreSee Less

Klar for å være med Mona på aerobic/styrke i morra kl.10?
PERFEKT start på helga :)
Load more