GRUPPE TRENING

Home / GRUPPE TRENING

Corebar er en effektiv helkroppstime, hvor du får utfordret deg selv på kondisjon, styrke, balanse og bevegelighet, hvor vi har hovedfokus på kjernemuskulaturen(core). Gjennom hele timen bruker vi en vektet bar. Timene består av enkle trinn i takt med musikk og en avsluttende styrkedel.


Bodywork Utholdende styrketrening med vektstang og skiver, jobber sammenhengende 2-4 min pr muskelgruppe. Bodywork 60: hele kroppen. Bodywork 30: overkropp.


Bodyburn En styrketime hvor vi jobber i 2-3 serier og 10-12 repetisjoner pr muskelgruppe. Bodyburn 60: hele kroppen. Bodyburn 30: overkropp.


Styrke 60 Enkel og effektiv styrkeøkt. Styrke 60 inneholder øvelser for hele kroppen. Timen starter med dynamisk oppvarming, hver økt legges opp med 3-4 serier og 8-10 repetisjoner. Programmet oppdateres hver mnd. En time som passer for deg som har lyst til å øve mer på teknikk, lære mer om styrketrening og har et mål om å bli sterkere. Styrketimene kjøres med personlig trener. Denne timen kan være en god inspirasjon til egentrening med frivekter.


PT-RIGG En enkel og effektiv styrkeøkt. PT-RIGG inneholder øvelser for hele kroppen, både kondisjon og styrke. Timen startes ikke med oppvarmingsdel, så det er en fordel å varme opp litt før timen. Hver økt legges opp med stasjoner og vi jobber på tid(1min) og 3 runder. Programmet oppdateres hver mnd. En time som passer for deg som har lyst til å øve mer på teknikk, lære mer om styrketrening og har er mål om å bli sterkere. Styrketimen kjøres med personlig trener ute i vår Eleiko-rigg. Denne timen kan være en god inspirasjon til egentrening med frivekter.


BOX Teknikker fra boksing og annen kampsport. Vi bruker pads og hansker ved slag⁄spark trening. En time som gir deg KICK! Effektiv og morsom kondisjon og styrketime. Timen kjøres som en sirkeltrening med ulike stasjoner fordelt på styrke, kondisjon, core, spark, slag og balanse. Selv om vi jobber sammen to og to, kan du fint møte opp på timen alene – hvis det blir ujevnt antall deltagere vil vi tilrettelegge med en rullering så alle får en komplett treningsøkt.


Foamroller 30 min self-massage med foamroller/massasjerulle. En time med fokus på avspenning, massasje og økt bevegelighet! Timen kjøres i et lunt rom med dempet belysning, timen starter med en bolk avspenning – så legges det opp sekvenser med egen-massasje. En fin mulighet til å løse opp litt i stramme muskler. På denne timen lærer du teknikker som du kan ha nytte av til eget bruk i forbindelse med egentrening/avspenning.


PULS Senior  Timen for deg som er 60+. 60 min økt som kombinerer styrke, kondisjon og balansetrening i trinnsal. Etter timen samles vi til en kaffekopp og en hyggelig prat. Mange opplever denne økten som en veldig trivelig sammenkomst. Mandag kl 10.15, Onsdag kl 10.30 og fredag kl 10.00


PULS Step Kondisjonstrening med stepkasse. Timen har enkle trinnkombinasjoner og er enkel å følge. Passer for både nybegynner og viderekommende. Avsluttes med en styrkedel på mage.


SYKKEL Kondisjons- og forbrenningstime på sitt aller beste! Alle våre sykkeltimer kjøres med Iqniter pulssystem for å kvalitetssikre dine kondisjonsøkter. Aldri vært med på en sykkeltime før? Bli med på en Sykkel 1/ 30. Vi tilbyr Sykkel 1/30 (30 min), Sykkel 1 (45 min), Sykkel 2 (60 min), Sykkel 3 (90 min.) og Sykkel Vismox. Sykkel 1/30: 30 min kondisjonstime som passer fint til f.eks oppvarming før en styrketime. Sykkel 1/45: 45 min kondisjonstime, kjøres både som intervall og to pulstopper. Sykkel 2/60 :60 min kondisjonstime, som oftest lagt opp som en intervalltime, men mulighet for å kjøre en hurtig langkjøringsløype, dersom man ønsker det. Sykkel 3/90: 90 min kondisjonstime, denne timen er rettet mot utesykkel og vi fokuseres på en lavere puls og jobber mye med sykkeltråkket. Sykkel Vismox: Utesykkel innendørs. Vi kjører med Vismox wattbasert sykkeltrening.


ZUMBA er en morsom og enkel dansetime med høy treningseffekt! En dansefest basert på de mest populære latino dansene som salsa, reggaeton, merengue, cumbia, etc. Folk i alle aldre faller for den fengende musikken, de lettlærte dansetrinnene og de synlige fysiske resultatene. Ingen avansert instruksjon – dette er en time som passer for alle.