Vekommen til Puls Flisa

Medlem fra 499,- pr mnd

åpningstider

Nøkkelkort - Åpent kl.05-23 hver dag hele året

Personlig trening

Nå dine mål, ta treningen til et nytt nivå.

RENT SENTER

Rent Senter er et forebyggende antidopingprogram

Hva kan du gjøre på Puls Flisa

Nøkkelkort

Fra kl 05.00 til kl 23.00 alle dager i hele uka.
I tillegg er resepsjonen bemannet på egne tider.

Engasjerte og motiverende medarbeidere

Vi står klare for å hjelpe deg i gang med trening eller hjelpe deg videre.
Send gjerne en henvendelse til: post@pulsflisa.no

Bred faglig kompetanse

Tilknyttet Puls har vi fysioterapeut, personlig trenere og kostholdsveiledere. Vår kunnskap er din trygghet.

Godt miljø

Det er viktig for oss å skape et inkluderende, sosialt og godt treningsmiljø. Vår treningsal er tilrettelagt for å gi deg en god treningsøkt uansett treningserfaring.
Og når treningsøkta og den gode samvittigheten er på plass, kan du gjerne stoppe opp og ta deg en liten pause i vår koselige resepsjon.

 

Bredt gruppetreningstilbud

Vi har en rekke gruppetrenings alternativer, alt for at det skal passe deg så godt som mulig, og hjelpe deg å nå dine mål med treningen. Våre instruktører får stadig opplæring for å alltid levere den beste treningen for deg.

Online booking

Du kan booke deg inn på gruppetimer inntil 7 dager i forveien. Det gjør du via våre nettsider eller på terminalen i resepsjonen.

Max VO2-test

Direkte testing av maksimalt oksygen opptak. Ut i fra resultatet kan vi gi deg svar på ditt kondisjonsnivå og anbefale deg treningsprogram videre.

Personlig trener

En personlig trener vektlegger å lære deg riktig teknikk, tilrettelegger riktig intensitet og skreddersyr din trening for at du skal nå dine mål. Trening med personlig trener er en god investering for deg som ønsker å oppnå resultater med treningen.

 Gratis parkering!

Gruppene våre

Bodyburn En styrketime hvor vi jobber i 2-3 serier og 10-15 repetisjoner pr muskelgruppe. Bodyburn 60: hele kroppen. Bodyburn 30: overkropp

Styrke 60 Enkel og effektiv styrkeøkt. Styrke 60 inneholder øvelser for hele kroppen,Hver økt legges opp med 3-4 serier og 8- 15 repetisjoner.  Øvelsene tilrettelegges individuelt ved behov.

Step Kondisjonstrening med stepkasse. Timen har enkle trinnkombinasjoner og er enkel å følge. Passer for både nybegynner og viderekommende.

Sykkel Kondisjonstrening på sitt aller beste! Alle våre sykkeltimer kjøres med Iqniter pulssystem for å kvalitetssikre dine kondisjonsøkter (du har full kontroll både på puls og tid).

Aldri vært med på en sykkeltime før? Bli med på en Sykkel 1/ 30. Vi tilbyr Sykkel 1/30 (30 min), Sykkel 1 (45 min), Sykkel 2 (60 min), Sykkel 3 (90 min.) og  Sykkel 1/30: 30 min kondisjonstime som passer fint til f.eks oppvarming før en styrketime. Sykkel 1/45: 45 min kondisjonstime, kjøres både som intervall Sykkel 2/60 :60 min kondisjonstime, som oftest lagt opp som en intervalltime, men mulighet for å kjøre en hurtig langkjøringsløype, dersom man ønsker det. Sykkel 3/90: 90 min kondisjonstime, denne timen er rettet mot utesykkel og vi fokuseres på en lavere puls og jobber mye med sykkeltråkket.

ZUMBA er en morsom og enkel dansetime med høy treningseffekt! En dansefest basert på de mest populære latino dansene som salsa, reggaeton, merengue, cumbia, etc.

Tabata  styrke/kondisjonstime hvor vi jobber på tid, en effektiv og morsom måte å trene på.

Aerobic/Styrke– Aerobic med enkle trinn og høy intensitet bygget opp sang for sang. 

Stykre delen varierer vi øvelsene med strikk, stang ,hantler og egenvekt.

Stretching – I Stretching-timen gjør vi tøyningsøvelser og bevegelser i veldig rolig tempo. Vi tøyer de store musklene og tar ut bevegeligheten over de store leddene, rygg og nakke. Timen avsluttes alltid med pusteøvelser og avspenningssekvens. 

Mølleintervall – Hver økt varer opp mot 60 minutter, inkludert oppvarming, hoveddel med intervall, og litt nedkjøring. Innholdet i øktene vil variere noe mellom intensive kortintervaller med gode pauser, litt mer behagelige langintervaller med kortere pauser, og bakkeintervaller. Alle kan være med, uansett forutsetninger, og man velger selv om man vil gå eller løpe.

Pilates 2 – Pilates er en treningsform som fokuserer på optimal trening av muskulaturen som støtter mate og rygg, altså kjernemuskulaturen.
Øvelsene fokuserer på stabilitet, styrke, utholdenhet, smidighet og balanse. Pilates krever fokus på pust som igjen medfører nedsatte spenninger i kroppen, og økter kroppsbevisstheten.
Pilates 2 krever forkurs, Pilates 1. 

Senior sykkel – 30 min sykkel hvor vi kjører med 3-4 pulstopper, og som fungerer fint som oppvarming til styrke-delen.

Senior styrke – 30 min, hvor vi jobber med egen kropp på matte. Øvelsene fokuserer på styrke, balanse og kjernemuskulatur. 

PERSONLIG TRENER

En personlig trener kan hjelpe deg med både trening, kosthold og livsstilsendring. En personlig trener er en trygg veileder som hjelper deg i gang uansett hva ditt utgangspunkt eller mål er.

MAX VO2

Direkte testing av maksimalt oksygen opptak. Ut i fra resultatet kan vi gi deg svar på ditt kondisjonsnivå og anbefale deg treningsprogram videre.

TANITA

Kroppsanalyse som blant annet viser sammensetningen av muskler og fett i kg og %. Et fantastisk hjelpemiddel på veien til målet.

FYSIO

Dersom du på noen måte føler deg begrenset i hverdagen bør du kontakte oss. Vi er din ekspert på muskel- og skjelettsystemet. Fysioterapeuten hjelper deg som trenger en vurdering av plager fra muskler, ledd og bein. Det kan være lurt å forbedre noe funksjon, bli kvitt smerter eller opprettholde aktivitetsevnen.